.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعاونی های صیادی پره مازندران توجیه اقتصادی ندارند
مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه بسیاری از شرکت های تعاونی صید و صیادی پره استان توجیه اقتصادی ندارند، خواستار تعدیل و اقتصادی کردن این تعاونی ها شد.

به گزارش شمال نیوز، حسن اسحاقی  با اشاره به زیان ده بودن و نداشتن توجیه اقتصادی بسیاری از شرکت‌های تعاونی صیادی، تعدیل این شرکت‌ها را ضروری دانست و گفت: در حال حاضر ۵۴ شرکت تعاونی صید و صیادی در استان فعالیت دارند.

وی با اظهار اینکه تعدیل شرکت‌های صیادی در استان‌های گیلان و گلستان صورت گرفته است، گفت: در صورت عدم تعدیل در مازندران، عاقبت خوبی در انتظار شرکت‌های تعاونی صیادی پره استان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه شرایط شرکت‌های تعاونی صیادی بحرانی بوده و برخی توان پرداخت هزینه‌های جاری و حق بیمه کارکنان را ندارند، تخصیص اعتبار لازم برای تعدیل تعاونی‌های صیادی پره را لازم دانست.

اسحاقی کاهش نرخ ۱۰ درصدی بیمه و تعدیل و اقتصادی شدن فعالیت‌های صید و صیادی را از مهمترین خواسته‌های جامعه صیادی بیان کرد و گفت: گرانی ادوات صیادی و صید غیرمجاز از دیگر مشکلات و دغدغه‌ها است.

مدیرکل شیلات مازندران بر لزوم برخورد و مبارزه جدی با صید غیرمجاز دردریا تاکید کرد و گفت: برای بازسازی ذخایر آبزیان در یکسال اخیر بیش از ۳۴ هزار قطعه بچه ماهی آزاد در دریای خزر رها سازی می‌شود./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.